Us donem la benvinguda

Benvingut/da a XTECBlocs.
Aquest espai que acabeu de trobar us mostra el projecte d’història oral que l’alumnat de 4rt d’ESO de l’Institut Guindàvols ha començat a desenvolupar al llarg del curs 2012-13 i que encara es manté viu.
El que trobareu en el seu interior són les històries de vida aportades per familiars i coneguts de l’alumnat i que gustosament els van explicar. Volem agrair des d’aquest espai la seva col·laboració i implicació en el projecte, ja que sense la seva ajuda, les històries que a continuació s’expliquen no s’haurien pogut difondre.
Els objectius principals d’aquest treball han estat:
– Aconseguir els testimonis dels que van viure la Guerra Civil Espanyola o l’etapa del franquisme.
– Contrastar la forma de vida d’aquests períodes de la nostra història amb la de les generacions actuals.
– Contribuir a la conservació de la memòria històrica.
– Sensibilitzar sobre les conflictes armats i l’impacte sobre la població.

Esperem que el que aquí es mostra es guanyi el vostre interés.