No t’ho pensis més i llença’t!
Leave a reply
[kml_rm movie="http://video.xtec.cat:8080/ramgen/edu3tv/video/videoteca/pau/2n/rambonomambo.rm" width="352" height="288"/]
Algú va dir que “el principi de l’educació és predicar amb l’exemple”…
Doncs aquí estem de nou, per aprendre coses noves… Ho aconseguirem?