COLÒNIES MAS PINSACH

Hola famílies ! Els dies 11,12,13 de juny hem  anat de colònies al Mas Pinsach a la Garrotxa.

Teniem moltes ganes d´estar uns dies junts,fent activitats,menjant,dormint i passant-ho bé.

Aquí teniu les fotos d´algunes activitats que vam fer.

Fotos Colònies

Entrega informes

Informes de Final de curs

FESTA DE DOM bOSCO

El dimecres varem celebrar la festa de Dom  Bosco. Per celebrar-ho a l´escola vam fer jocs al pati amb els nens i nenes dels Salesians.

Per la tarda vam fer una celebració i ens va visitar Dom Bosco.

Ens ho vam passar molt bé !!!

Publicat dins de FESTES | Deixa un comentari

EL PATGE MELGABÀ

Aquesta setmana ens ha visitat el patge Melgabà. Ell és l´encarregat de recollir les cartes dels nens i nenes de la nostra escola i de donar-la als Reis Mags. Ens va dir que tornaria aviat a l´escola amb els Tres Reis , Melcior, Gaspar i Baltasar i que ens portarien un regal.

Visca els Reis d´Orient !!!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

EL TIÓ HA VINGUT A L´ESCOLA

Un any més , quan s´acosta Nadal ,tenim la sort que vé el tió a l´escola. L´hem trobat al pati, s´ havia perdut i no sabia on anar.

Tota aquesta setmana li hem donat menjar.

BENVINGUT TIÓ !!!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

SORTIDA AL CIRC

El dimarts 5 de desembre vàrem anar a Copons a fer un taller de circ. Per un dia vàrem ser pallassos , malabaristes, equilibristes,.. Va ser molt divertit !!!

Publicat dins de SORTIDES | Deixa un comentari

ELS PLANETES

El nou front d´investigació que estem estudiant aquests dies és l´origen de l´Univers .

Una de les nostres inquietuds era saber quins eren el nom dels planetes de la nostra Galàxia.

Aquests dies hem treballat amb un nou amic el ” Burney” i ens ha explicat moltes coses.

Ens ho hem passat molt bé!!!

Publicat dins de INVESTIGACIONS D´AULA | Deixa un comentari

“COM X TIM” el lema d´aquest curs

Aquest curs tenim lema nou: ” Compartim ” i també protagonistes d´aquest lema,el COM i el TIM que ens acompanyaran tot el curs en les campanyes i les festes de l´escola.

ELS NOSTRES PADRINS

Fa uns dies varem començar les trobades que cada setmana farem amb els padrins.Ells ens ajuden a llegir els contes que triem i alhora estem junts una estona per anar-nos coneixent.
Però aquest cop hem passat la tarda per inaugurar l´apadrinament d´aquest curs.
Ens agrada tenir padrins!!!

Cançó del lema