DE TOT UNA MICA

Bloc funcionant amb el WordPress

Skip to content
  • Pàgina d'inici
  • Quant a

Carnestoltes a P3

Leave a reply

Els nens i nenes de P3 ens hem disfressat. Ens hem posat perruques, ulleres, un nas de pallasso, barrets…. i també ens hem pintat la cara de tots colors.

This entry was posted in Infantil on 17 febrer 2010 by gpolls.

Hola, món.

1 Reply

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

This entry was posted in General on 17 febrer 2010 by gpolls.
Proudly powered by WordPress