Els nens i nenes de P3 ens hem disfressat. Ens hem posat perruques, ulleres, un nas de pallasso, barrets…. i també ens hem pintat la cara de tots colors.
Carnestoltes a P3
Leave a reply
Els nens i nenes de P3 ens hem disfressat. Ens hem posat perruques, ulleres, un nas de pallasso, barrets…. i també ens hem pintat la cara de tots colors.
Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!