Benvinguts al bloc del GEP

Destacades

Benvinguts,

Aquest bloc recollirà totes les aportacions i treballs que es realitzin en el marc del Grup Experimental Pluringüe, del que el nostre centre participa.

&nbsp

Storytelling a les escoles de Primària

Durant el mes de maig i juny un grup de nois i noies de primer d’ESO van anar a l’escola St. Domènec de la Ràpita, a El Castellot de la Múnia i a l’Escola Samarach i Fina de Santa Margarida i els Monjos a explicar contes en Anglès als nens i nenes de P-5, primer i segon de Primària.

L’activitat és la tasca final d’un dels projectes que els grups de primer d’ESO han portat a terme en l’àrea Llengua Anglesa i que gira al voltant dels contes.

Valorem molt positivament l’activitat perquè millora notablement la competència comunicativa en Llengua Anglesa i intensifica els vincles amb les escoles de la nostra zona educativa.

foto (8)