ITINERARIS DE LECTURA AMB EN RICARD BONMATÍ

Aquest curs a hem tingut la sort de tornar a gaudir d’Itineraris de Lectura. Enguany ens ha visitat l’autor Ricard Bonmatí.

Van poder participar tots els nens i nenes de l’escola, començant a les 9h amb els alumnes de Cicle Superior, després els de Cicle Mitjà i a la tarda els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial.

Tots els nivells  vam fer un treball previ , aprenent poesies, jugant amb els embarbussaments i llegint algun dels seus contes, de manera que estàvem tots familiaritzats amb la seva obra, cosa que va facilitar la motivació i participació dels alumnes durant l’activitat.

Els alumnes van recitar poesies i algun embarbussament, i l’autor, amb el seu tarannà entusiasta i divertit ens va anar explicant amb que s’havia inspirat a l’hora d’escriure’ls i tots els coneixements que havia hagut d’adquirir per poder fer aquestes poesies.

Va ser molt interessant i divertit.

Aquest article ha estat publicat en Defecte. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.