PLA DE CONSUM DE FRUITA I VERDURA

fruita_escolaLa nostra escola aquest curs torna a  participar en el Pla de consum de fruita a les
escoles amb el lema Els teus cracks preferits MENGEN FRUITA
 Aquest pla consisteix a distribuir gratuïtament fruita fresca als escolars. La finalitat és promoure el consum de fruites i hortalisses entre la població escolar i contribuir a la promoció d’hàbits de consum saludables.

A partir de dijous 28 de gener, una setmana de cada mes ens portaran a l’escola fruita seleccionada en funció de l’estació de l’any. La fruita es repartirà als nens i nenes de tota l’escola a l’hora d’esmorzar.

GENER 2016: poma, pera i mandarina
FEBRER 2016: poma vermella, taronja i pastanaga
MARÇ 2016: pera d’hivern, taronja i maduixot
ABRIL 2016: maduixot, poma/pera i kiwi
MAIG 2016:  poma, nespra o albercoc i cirerol
JUNY 2016: pera, cirera, préssec/nectarina o plàtan

Recordeu també que durant tot el curs el dimarts és el dia de la fruita a l’escola i per això recomanem que aquest dia es porti per esmorzar una peça de fruita.

Aquí trobaràs més informació sobre alimentació i sobre la campanya a la pàgina oficial de la Generalitat de Catalunya.

Generalitat Catalunya – FRUITA A L’ESCOLA