7th English day: School Musical

Video dels Musicals English Day 2018El passat dimarts 15 de maig els nens i nenes de P5 a 6è van gaudir del 7è English Day que organitza el Centre de Recursos Pedagògics per tota la comarca. Aquest any, concretament, el tema era els musicals i des de l’escola, per una banda, els alumnes de 6è han preparat una versió de “Annie” en la qual ells mateixos després de veure la pel·lícula han elaborat diàlegs, coreografies i cançons. Per altra banda, els alumnes de 5è han preparat cinc micromusicals (text, coreografia, cançó), dels quals tres estaven basats en Musicals famosos (Mary Poppins, Mamma Mia, Grease) i dos eren totalment inventats (Europe, Europe i The house of the rising sun). Com a resultat d’aquest treball els van representar davant dels seus companys de P5 a 4t i els van preparar uns tallers per a ensenyar-los coreografies i cançons.
El fet que sigui una activitat totalment diferent a les que ells estan acostumats ha fet que hagin gaudit d’un dia especial en el que la llengua anglesa és la veritable protagonista.English Day 2018