CONVIVÈNCIES ESCOLARS

La setmana del 2 al 4 de maig els nens i nenes de l’Escola Gabriel Castellà van treballar aprofundint en els temes de la Granja i la transformació de productes derivats dels animals, uns al Camp d’Aprenentatge de Juneda i els altres a diferents llocs de la ciutat d’Igualada.
Per una banda, un grup d’edats variades van anar fins a Juneda on van fer activitats com treure la mel del rusc de les abelles, munyir vaques, donar menjar als animals i fer diferents productes que es van menjar com mantega, pa i croquetes. Tot relacionat amb les tasques que es poden desenvolupar en una granja.
Per altra banda, els alumnes que es van quedar a l’escola es van dividir en tres grups. Els petits van treballar les vaques i tot el que podem fer amb la llet, van elaborar iogurts i fins i tot diferents trencaclosques relacionats amb la granja. Els mitjans van centrar-se en la farina i els seus derivats i per això van anar a fer croissants a l’obrador del Forn Alemany ,al qual agraïm la seva hospitalitat, i pa marroquí amb la col•laboració de mares de l’escola. Finalment, els grans van treballar la pell i els productes que se’n deriven i per això van visitar Cal Granotes, i diferents botigues d’Igualada que venen productes derivats de la pell, als quals també volem agrair la seva col•laboració.
Una setmana diferent, en que petits i grans van aprendre de manera molt diversificada, treballant en grup i convivint tots plegats.
Convivències 2018