CELEBREM SANT JORDI

La setmana passada a l’Escola Gabriel Castellà vam celebrar diferents activitats relacionades amb Sant Jordi. Per començar vam realitzar tallers artístics amb elements com el drac, la princesa, roses, llibres i d’altres relacionats amb la festivitat, que van prendre formes de titelles, punts de llibre, espases, escuts…, i tot allò relacionat amb la llegenda de Sant Jordi. Per altra banda, per acabar amb les celebracions el dijous a l’Ateneu es van premiar aquells alumnes de l’escola amb els millors treballs literaris. Concretament en l’acte del Certamen Literari, com ja ve essent tradició, els alumnes d’Infantil ens van deleitar amb cançons de primavera i dibuixos dels personatges que donen nom a la seva classe (Geganta Marcelina, Àligues i Dracs i Víbries), i els alumnes de Primària guanyadors van llegar els seus rodolins, cal•ligrames, poemes i contes. Finalment es va agrair amb una rosa a les persones que ajuden a mantenir la nostra biblioteca viva. En general, hem gaudit d’una setmana molt emotiva i plena de literatura i tradició.

a8019459

Quant a a8019459