Castanyada al Gabriel Castellà

Aquesta setmana ha estat especial perquè a l’escola hem celebrat la festa de la Castanyada. Per començar els nens i nenes de 5è van anar a comprar el material per a poder elaborar els panellets i els tastets de tardor. Al llarg de la setmana els alumnes d’Infantil i 1r i 2n de Primària han fet els panellets que les famílies de 1r i 2n han cuit als seus forns.  El dimecres 26 els alumnes de 3r a 6è han elaborat els tastets de tardor que enguany consistien en llesquetes de pa amb melmelada de poma, formatge i codonyat, mel i nous, i gotets de grans de magrana.  També al matí els pares i mares de P5 i membres de l’AMPA de l’escola han preparat i torrat castanyes i els alumnes d’Infantil han anat passant a veure com ho feien i a animar-los tot cantant cançons de l’època. Al migdia, famílies i mestres hem dinat plegats tot compartint bons moments i preparant ja la festa de la tarda. Finalment , a la tarda ens han visitat dues castanyeres molt autèntiques que juntament amb els ajudants de castanyers i pastissers de 6è han gaudit primer de cançons i danses que han interpretat els nenes i nenes de P3 a 5è, i després han repartit a tothom castanyes, panellets i tastets de tardor. Tota la comunitat educativa ha gaudit d’un dia molt emocionant, familiar i tradicional i volem agraïr a tothom la seva implicació i col·laboració.