Els alumnes de 4t treballem els 3 sectors econòmics

Aquests dies els alumnes de 4t de primària estem estudiant la producció de béns i serveis del nostre pais.
Al gimnàs de l’escola ens hem dividit en 3 grups per representar cada un dels tres sectors: sector primari, sector secundari i sector terciari. Ho hem representat tot amb l’ajuda de material esportiu i ha quedat ben creatiu.
A l’aula hem penjat murals i hem fet activitats en grup que ens han ajudat a entendre millor tot això que hem treballat. Per exemple: ens hem posat a la pell d’una empresa de làctics i, amb l’ajuda d’una professora, hem elaborat iogurts que l’endemà ens hem menjat per esmorzar. Han quedat boníssims!
Com que tenim excedents de producció la propera setmana els vendrem a preu simbòlic i així ens posarem a la pell dels comerços (sector terciari).

Aquest article ha estat publicat en 4t El roure, Hàbits saludables, Primària. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.