PLANTEM I ESCOLTEM UN CONTE A L’HORT I AL BOSC

El nostre hort es vesteix de primavera

La primavera ja és aquí i els nens i nenes de 3r ja preparem la terra de les parcel·les i plantem llavors per obtenir fruits ben aviat…

Aquesta setmana, hem començat preparant la terra de les noves parcel·les, després hem plantat els tomàquets i els gira-sols. Per acabar la tasca hem regat els fruits que van creixent mica en mica, porros, cebes, espinacs..

Respirem al bosc

Mentre una meitat del grup treballava a l’hort, l’altra meitat ens hem endinsat al bosc de l’escola per escoltar un conte que es diu “Respira” i que ens ajuda a adonar-nos que podem respirar de moltes maneres i que hem d’adonar-nos de les petites coses que podem fer i que passen al nostre voltant, que són molt importants i que ens afecten.
Ha sigut molt bonic i enriquidor.

Aquest article ha estat publicat en El Bosc, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.