MATINAL FAMILIAR A RUBIÓ

L’AMPA i l’Associació Esportiva de l’escola hem organitzat una matinal per tal que les famílies que ho desitgin surtin a caminar i a conèixer noves rutes de la nostra comarca.
En aquesta ocasió hem pensat que anar a Rubió era una bona opció per poder conèixer la ubicació ideal de l’Escola del Bosc.
Després d’una visita guiada pel centre (edifici de les antigues escoles de Rubió) hem iniciat la passejada envoltats d’un decorat natural que respirava tardor pels quatre costats: els colors del paisatge, les fulles del terra, els fruits que hem trobat pel camí… Mireu quines fotografies tan boniques.
Us animem a participar en la propera sortida!

Aquest article ha estat publicat en AMPA, Associació Esportiva, Educació Física, El Bosc, Hàbits saludables. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a MATINAL FAMILIAR A RUBIÓ

1. Cristina diu:

Gràcies a tots, varem passar un molt bon dia. Volem méssssss!