CERTAMEN LITERARI DE SANT JORDI

El passat dimecres 22 d’abril tots els nens i nenes de l’escola vam anar al Teatre Municipal de l’Ateneu per celebrar el Certamen literari de Sant Jordi, inspirat en els Jocs Florals del s. XIV, que tenien com a objectiu la difusió de la llengua catalana.
Va començar la festa amb la dansa “Sols i raigs” de la Unitat Didàctica Interdisciplinar dels alumnes de 2n que s’havia presentat a Can Papasseit.
Va continuar l’esdeveniment amb una mostra artística i musical dels alumnes d’Infantil, amb la interpretació de les cançons de la seva classe: La geganta Marcel•lina, Ton pare balla el drac i El drac ferotge.
A continuació va ser el torn dels alumnes de Cicle Inicial que ens van deleitar amb uns cal•ligrames ben bonics. La guanyadora de 1r va ser la Xènia Garcia i el de 2n la Sinaí Pérez.
Tot seguit els de Cicle Mitjà ens llegiren els seus contes fantàstics. El guanyador de 3r va ser Biel Jiménez i la de 4t l’Alba Garcia.
Els més grans de l’escola, del Cicle Superior, ens van sorprendre amb els seus dots poètics. El guanyador de 5è fou l’Àragorn Artigas i la de 6è va ser la Montse Dubala.
Vam acabar amb l’actuació dels alumnes de 4t interpretant la cançó “Corre raspall” de la cantata “Raspall” que es va interpretar a Les Comes.
Volem destacar la gran participació i la gran qualitat de les creacions fetes pels nostres petits artistes de l’escola.

Aquest article ha estat publicat en General, Sant Jordi. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.