EL TIÓ VA CAGAR AL BOSC.

Aquest any els alumnes de Cicle Inicial després de trobar el Tió i alimentar-lo al llarg de la setmana vam decidir fer-lo cagar al bosc de l’escola. La nostra idea era que si el portàvem al bosc, allà es trobaria millor i potser ens cagaria més coses. La veritat és que el dia era una mica fred, però això no va ser problema pels alumnes ja que la il·lusió va fer oblidar als alumnes de primer i segon la fresca matinera de desembre.
Suposo que tots els alumnes i les alumnes de Cicle Inicial es van portar bé, ja que va cagar una bossa amb fruits secs i un io-io per a tothom, fins i tot els mestres de l’escola vam tenir el nostre detall.

Aquest article ha estat publicat en 1r El pomer, 2n El cirerer, Educació Infantil, Nadal. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.