Concert de Nadal

Per sisè any consecutiu hem tancat el primer trimestre amb un magnífic Concert de Nadal. Aquest any però, ha tingut un significat especial gràcies a la presència de varis convidats. Com tothom recordarà, el proper 12 de juny, els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è actuaran a l’Auditori de Barcelona juntament amb l’Orquestra Ciutat de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC), en el marc de la iniciativa “Et toca a tu”. Així doncs, en el nostre concert del dia 23 de desembre, ens van acompanyar el compositor Oriol Cruixent i el director Alfons Reverté per conèixer de primera mà el magnífic treball dels nostres alumnes. Va ser un concert especialment agradable que va deixar una bona impressió als nostres convidats i a les famílies que ens varen acompanyar.

Com també ja és tradicional, en acabar el Concert, hi va haver l’esmorzar. Els alumnes van menjar coca i xocolata, convidats per l’AMPA. I les famílies assistents en van reunir al menjador de l’escola per desitjar-se les Bones Festes tot assaborint un variat esmorzar on tothom havia col·laborat.

Aquest article ha estat publicat en AMPA, General, Música, Nadal, Pla Musical. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.