Comiat del alumnes de sisè

Cada curs marxa una promoció, any rere any van passant alumnes, històries, records inoblidables; cadascun d’ells aporta coses diferents que fa que aquesta professió sigui el meu gran encert.

Avui, aquest escrit va dedicat als meus alumnes de sisè que acaben una etapa de la seva vida al col·legi Gabriel castellà i que iniciaran un nou camí. La meva pretensió, deixeu-me dir, és que s’emportin  més que uns coneixements, que siguin persones amb sentit crític, respectuoses i que sàpiguen afrontar els reptes que la vida els té preparats, que de ben segur no seran fàcils. UN PAS ENDAVANT A LA VOSTRA VIDA!!.

Aquests grups alumnes que tenim aquí davant són aquells que un dia fa anys, van entrar en aquesta escola, plorant, plens de mocs, donant-los la mà, aquella maneta que s’aferrava fort, perquè tenia por d’aquell entorn desconegut, i que avui després de quasi una dècada, acaben la primària, amb una motxilla plena d’experiències, d’aprenentatges, de records de tot el que han viscut i en definitiva compartit.

He tingut l’oportunitat de compartir una petita part de la vostra vida i vosaltres també. Hem passat estones molt bones i d’algunes de dificultoses, cadascú de vosaltres us enrecordareu d’allò us ha costat més  de les moltes matèries que heu après: dividir, les taules, normes d’accentuació, les comarques,  fer i refer redaccions…També, hem tingut moltes estones calia estar atents i concentrats, d’altres que hem rigut  molt junts.  A més, hem  fet de tot: Cantata, teatre, sortides molt interessants, Colònies i regar aquest bonic bosc que comença créixer.

També, us vull dir que de cadascú de vosaltres de manera individual, he après molt i m’heu fet ser millor mestre. Sou unes persones úniques.

Dins dels meus records em quedaré les millors vivències, els somriures, les ganes de jugar, l’espontaneïtat, les inquietuds, les emocions. Desitjar-vos en nom de tota l’escola ( si m’ho permeteu) que continueu creixent, treballant al màxim, que a qualsevol entrebanc no dubteu a demanar ajuda o suport perquè que de ben segur que trobareu aquella persona que us donarà un cop demà.

MOLTA SORT I FINS AVIAT

Aquest article ha estat publicat en 6è L'alzina, Final de curs. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Comiat del alumnes de sisè

1. Riduan diu:

que bonic!

2. B.E.V. diu:

Què bonic! Tant de bò tots els mestres tinguin la mateixa passió per ensenyar i aprendre als, dels i amb els seus alumnes.
    També et trobarem a faltar.
    Moltes gràcies per deixar-nos compartir amb tu i els teus alumnes els grans moments que perduraran en els nostres records.