Marraméu torra castanyes a la voreta …

Durant la setmana del 28 al 30 d’octubre els alumnes de l’escola Gabriel Castellà van preparar la festa de la Castanyada fent tallers de panellets i de tastets de tardor.

El matí del dimecres va ser una gran sorpresa preparada per l’AMPA, els alumnes van ser rebuts a l’entrada amb un decorat viu de Halloween. A la tarda, tota l’escola vam cantar i ballar cançons típiques de la Castanyada i vam menjar castanyes, panellets i tastets. A més vam convidar a les famílies a tastar els deliciosos productes elaborats.

Cal agrair la col·laboració i participació de les famílies en la torrada de les castanyes i la representació de la Castanyera.

Imatge de previsualització de YouTube

Aquest article ha estat publicat en Activitats d'Escola, Castanyada, Festes, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.