Jocs Florals i Taller de Roses per Sant Jordi

El dia 17 d’abril vam celebrar el certamen literari dels Jocs Florals a l’Ateneu d’Igualada on vam convidar totes les famílies. Els premiats vam llegir les seves produccions literàries i els més petits van cantar rodolins. Seguidament, els alumnes de Segon i Quart van fer un petit tastet de l”UDI i la Cantata.
Per un altre costat, el dia de Sant Jordi durant el mati vam estar al gimnàs i vam poder escoltar una mostra més extensa de l’UDI i la Cantata per part dels alumnes de Segon i Quart. A continuació, els alumnes d’Educació Infantil van fer una sortida per visitar la paradeta de roses de l’AMPA. Finalment, a cada cicle es van realitzar diversos tallers de roses (fent una totalitat d’una quinzena de roses diferents amb materials diversos). Tanmateix, alguns pares i mares també van participar en un taller de roses per a famílies.

Aquest article ha estat publicat en Festes, Sant Jordi. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.