UDI de 2n, “Dansa i art a l’escola”

Finalment el passat dimecres dia 20 de febrer vam participar en l’activitat de la UDI “Dansa i art a l’escola” a Can Papasseit, Vilanova del Camí.

Tot xino-xano vam arribar al pavelló on vam fer una presentació i assaig de les danses amb la resta d’escoles participants.

Seguidament, a la plaça de davant, ens van convidar a esmorzar coca amb xocolata, era boníssima!

I després va arribar l’estrena de Dansa i Art a l’escola. A punt amb els barrets, els mocadors i els coixins vam poder ballar les quatre danses que havíem preparat.

Ho vam fer molt bé. Feia impressió veure tants nens i nenes ballant alhora.

Vam acabar amb una dansa col·lectiva, Al vent, i ben contents i satisfets ens vam acomiadar de tothom.

Preparant l’activitat a l’escola

Mostrant l’activitat a Can Papasseit

Aquest article ha estat publicat en 2n El cirerer, Música, UDI (2n). Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.