FESTA DE SANTA CECÍLIA

Un any més hem celebrat la festa de Santa Cecília. Al llarg de tota la setmana hem pogut gaudir de música de pel·lícules durant les entrades i sortides.

El primer acte va ser una trobada dels alumnes d’educació infantil de la nostra escola amb els de la llar d’infants “La Ginesta”. Cada grup classe va oferir una cançó, acompanyada de moviment i color als més petits de la llar. A continuació els alumnes de sisè varen fer tres interpretacions instrumentals de violí que van deixar a tots els presents embadalits.
I després d’esmorzar pa amb xocolata van compartir una bona estona de jocs al pati.

El segon acte va reunir a tots els alumnes de l’escola. El nostre gimnàs es va convertir en un gran auditori, on cada classe va oferir una cançó amb una coreografia creada pels mateixos alumnes amb l’ajuda de la mestra de música. Les cançons giraven entorn a temes de pel·lícules.

Tots els presents varen coincidir a valorar molt positiva la celebració d’aquesta festa.

Aquest article ha estat publicat en General, Música, Pla Musical, Santa Cecília. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.