Carnaval CS

Un grup d’alumnes de 6è ens ensenyen com ballar un twist, ball emparentat musicalment amb el rock’n’roll. Preparats alumnes de 5è i 6è per deixar-vos anar al ritme de la música!

Gràcies balladors!

No passis de roda a roda

La Núria Camacho López i l’Ona Martínez han estat premiades per la participació en l’Experiència i el Certamen de frases sobre l’activitat “No passis de roda a roda” que van realitzar el curs passat.
En aquest sentit, el proper dia 27 de desembre 2016, a les 18:30 i al recinte del Parc del Nadal de Reus, tindrà lloc l’acte de Premis Curs 2015-16 als alumnes seleccionats.
Felicitats Núria i Ona!

Vota el Cartell finalista de la 35a Olimpíada Escolar Reus 2017!

Els alumnes de 1r a 6è  van participar en l’elaboració del cartell de la 35a Olimpíada Escolar Reus 2017. I una alumna de 5èC, Mariona Cruz Penas, ha estat escollida com a finalista del concurs.
Necessitem la vostra ajuda! Entreu a la següent pàgina de Facebook del Consell Esportiu del Baix Camp: https://www.facebook.com/CEBaixcamp/photos/a.1107195236045777.1073741875.374000322698609/1107196202712347/?type=3&theater i voteu el seu treball.
El treball guanyador serà aquell que tingui més “M’agrada” fins els diumenge 8 de gener de 2017, a les 23:59 hores.
Moltes gràcies a tots els alumnes de l’escola que han participat i a vosaltres per votar!
mariona

Balla la flashmob de la Marató!

Vols ballar amb La Marató de TV3? Segueix el ritme i els passos del tutorial de la flashmob que ens han preparat els SP3, el cor musical del Super3.

La cançó es diu “Les nits no moren mai”, i és una adaptació que ha fet la banda de Terrassa Doctor Prats de l’èxit internacional “The nights”, de l’estrella del pop suec Tim Bergling, conegut artísticament com a Avicii.

Activitat No passis de Roda a Roda

Els alumnes de 5è i 6è han participat en el programa NO PASSIS DE RODA A RODA de COCEMFE Tarragona i la Lliga d’afectats reumatològics i discapacitats, amb la finalitat de promoure la sensibilització escolar respecte de les persones amb discapacitat, així com la prevenció d’accidents. Els alumnes han practicat bàsquing, un esport unificat. I què és el bàsquing? Un esport d’equip format per persones amb i sense cadira de rodes. Agraïments al Xavi, l’Àlex i la Iolanda!

5è Alumnes de 5è

6èAlumnes de 6è

Dilluns, 18 d’abril. Patinatge

Estem a les instal·lacions del Reus Deportiu on es celebra la competició de patinatge d’aquesta 34ena Olimpíada Escolar. He al.lucinat amb el que són capaços de fer els nostres set petits esportistes. Algunes de les figures que fan tenen molta dificultat. Congratulations patinadors!

3era. Itxiar Ortega. Benjamí femení. Nivell 1.

1r. Adrià Oliete i 2n. Roger Farré. Benjamí masculí. Nivell 1.

3era. Mireia Sanz. Benajamí femení. Nivell 2.

Dimarts, 12 d’abril. Atletisme

Avui ens hem reunit una quinzena d’alumnes de la nostra escola a les instal·lacions del Club Natació Reus Ploms, tenint una cita amb 60 mll d’aleví, salt de llargada d’aleví masculí i relleus 4×200 en totes les categories. Finalment, la Júlia Romera de 5è ha quedat 1era als 60mll d’aleví femení. Felicitats a tots els rebullins! Ho han fet de meravella!