Hem anat d’excursió a l’Atlètic!

El dimarts 30 d’octubre, els nens i nenes de Cicle Inicial vam gaudir d’un dia d’esports a l’aire lliure.

Al llarg del matí vam practicar diferents activitats com tenis, hockei, paddel i rumbo. A la tarda, després de dinar vam jugar amb els nostres companys i companyes fins que va venir l’autocar  a buscar-nos.

Va ser un dia fantàstic i moooooolt cansat!!! Ple de coses xules! Segur que hi tornem!

Ens visita en Bufalletres!

Fa unes setmanes va venir a l’escola en Cesc Serrat i ens va explicar un munt de contes i històries molt divertides. Ens va deixar un partell d’encàrrecs, el primer fer un dibuix amb lletres del seu amic en Bufalletres i el segon fer una caixa-museu com les que ens va presentar. Quan torni a venir el dia 19 de novembre li ensenyarem tot! Famílies ens heu d’ajudar a fer les caixes-museu a casa, a partir d’un conte que el nen o la nena s’hagi llegit,, moltes gràcies!!!

Benvinguts i benvingudes a segon!

Hola a tothom!!!

Us vull donar la benvinguda a totes les famílies i alumnes. Durant aquestes setmanes hem estat pensant el nom de la classe i després de xerrar força i votar hem decidit que som LA CLASSE DELS GATS FUTBOLÍSSIMS. Comencem aquest curs amb molta energia!

El bloc servirà per anar seguint les novetats de l’aula, i recordeu que sempre que vulgueu podeu deixar els vostres comentaris.

BON CURS!

Som-hi!!!