XERRADA INFORMATIVA I PREVENTIVA SOBRE EL MOSQUIT TIGRE

Dilluns 16, els alumnes de 5è vam poder gaudir d’una xerrada molt interessant sobre el mosquit tigre on es van tractar aspectes com: on viuen els mosquits, què mengen, com es reprodueixen, quin és el seu cicle de vida, a quines èpoques hi ha el mosquit tigre, per què ens preocupa aquest tipus de mosquit…. i, sobretot, ens van donar consells de coses que podem fer per combatre’ls.

També ens van ensenyar el treball de camp que durem a terme d’aquí un parell de setmanes, on ens donaran a cada alumne un kit d’entomòleg per tal de poder recollir larves de mosquits del nostre entorn. Posteriorment, els mestres faran arribar aquestes mostres a uns laboratoris perquè les analitzin i ens enviaran els resultats. Per tant, podrem descobrir si hem trobat larves de mosquits tigre o no.

Ens va agradar molt aquesta activitat!

Alumnes de 5è