Com es fa?

Des del CRP volem començar un nou servei. COM ES FA?

Utilitzant les eines google volem fer o recollir totes aquelles guies ràpides que puguin servir d’ajuda al professorat de la comarca a treballar la competència digital.

De moment tenim el formulari corresponent mes

I un exemple de guia ràpida mes

La competència digital

Després de la publicació que ha fet el Departament d’Ensenyament de la competència digital. El seminari ha elaborat un document que intenta fer una seqüenciació dels aprenentatges TAC que han de fer els alumnes de primària.Ha estat la feina de la segona sessió d’aquest curs (13-14).Col·laborant amb els altres seminaris i els serveis educatius de la província, podeu veure’n el resultat. mes

Alumnes de 6è visiten les llars d’infants

Alguns alumnes de 6è, amb en Pep, el mestre de música, han visitat les llars d’infants Montolivet, Les Fonts, l’Avet i el Morrot. Han ofert representacions musicals de Nadal als més menuts.

Article publicat a http://www.xtec.cat/centres/b7002296/

Calendari d’Advent

Elaborat pels alumnes de l’escola Castanyer de Sant Joan les Fonts (CLICA DAMUNT DEL TIÓ)

Cada dia trobaràs una nova sorpresa.

Sortida a Sant Pere de Rodes

Enllaç:www.xtec.cat/centres/b7007452

Taller de geometria

Els alumnes de Cicle Mitjà hem treballat la geometria amb el material que ens ha deixat el centre de recursos (maleta pedagògica).
Ens ha agradat molt i hem après moltes coses.
Moltes gràcies al CRP per deixar-nos aquest material.

Aquest article està penjat al bloc de l’escola:

blocs.xtec.cat/ceipsantapau