TIÓ

Com que aquest any hem fet mooolta bondat, el tió ens ha cagat moltes coses… Mireu!

tio

A més, durant l’última cagada, han aparegut uns regals molt especials: les postals dels nostres amics de ZER!

postal-amic-zer

Publicat dins de Activitats col·lectives, General | Deixa un comentari

EXPERIMENTS DEL 1R TRIMESTRE

Durant aquest primer trimestre, els alumnes d’educació infantil han realitzats diferents experiments. Us deixem un recull d’alguns d’ells:

Experiment 1: L’ou que flota.

Hem agafat un ou, un got, aigua i sal. Hem observat com l’ou baixava al fons del got ple d’aigua. Després en un altre got amb aigua hem posat unes quantes cullerades de sal i l’ou flotava!!! Hem après que amb la sal l’ou flota.

img_20160923_114745

Experiment 2: Oli i sabó.

Hem necessitat un got, aigua, oli i sabó. Hem après que el sabó separa les gotes d’oli. Per això el sabó ens ajuda a netejar la brutícia de les coses.

got-exp-oli

Experiment 3: El paracaigudes.

Hem construït un paracaigudes. Hem pogut observar com un mateix objecte cau més de pressa si el deixem caure sense el paracaigudes, i quan el deixem caure amb el paracaigudes baixa més a poc a poc.

exp-paracaigudes

Publicat dins de Activitats d'Educació infantil, General | Deixa un comentari

POSTALS DE NADAL

Com ja comença a ser tradició, els alumnes de l’escola han dissenyat unes postals de Nadal que després han repartit per les cases del poble. Aquest any, ens ha acompanyat el fotògraf del setmanari Empordà, ja que dins l’edició del desembre han dedicat un espai a aquesta activitat. En el disseny d’aquest curs, hem inclòs en el revers dels arbres de Nadal part de la partitura de l’Oda a l’Alegria de Beethoven, que és la peça que els alumnes més grans van tocar en el recital de Nadal.

postal

Publicat dins de Activitats col·lectives, General | Deixa un comentari

RECITAL DE NADAL

El 16 de desembre vam celebrar el recital de Nadal a l’església de Sant Miquel. Aquest curs, hem dividit el recital en dues parts. Durant la primera part els alumnes han teatralitzat el poema de “La Taula Vella” (recitat pels alumnes de cicle superior), en una actuació en la que han participat els nens i nenes de tots els nivells (de P3 a 6è). Després del poema, una segona part més musical, amb peces cantades en català i en anglès i en algun cas instrumentades.

recital

Publicat dins de Activitats col·lectives, Activitats d'educació física, música i anglès, Activitats d'Educació infantil, Activitats d'Educació Primària, General | Deixa un comentari