FESTA DE FINAL DE CURS

Aquest any han estat els propis alumnes, cadascun al seu nivell, els que han organitzat la festa de final de curs.

Els alumnes més grans s’han encarregat de l’estructura de les actuacions, la redacció del guió i la circular de convocatòria per a les famílies, a banda de preparar les seves pròpies actuacions.

Els petits de l’escola també han participat en el disseny de la seva actuació i tria de personatges, que alguns alumnes més grans han convertit en un conte de princeses.

A més, els alumnes de cicle inicial han pensat i han ajudat a preparar un berenar saludable per a després de la festa, que se’ns ha posat d’allò més bé!

MOLT BONA FEINA!

MUSEU ESCOLAR

El 20 de juny, la sala del centre cívic es va convertir per un dia en una sala d’exposicions, on els seus visitants van poder veure els treballs artístics elaborats durant el curs. Aquest any, hi havia una doble temàtica: el món egipci i l’artista Vincent van Gogh.

Els dibuixos que podeu veure al cartell i que també formaven part del disseny de les entrades, són fets pels alumnes de cicle inicial.

Els alumnes de cicle superior, a banda del treball pròpiament artístic, també han estat estudiant diversos aspectes de la vida i obra de Vincent van Gogh, amb l’objectiu de crear un vídeo, a mode de documental, per al museu.

Podeu veure el videomuntatge dels grans de l’escola clicant el cartell de sota.

Esperem que us agradi!

EXPOSICIONS ORALS DE CICLE INICIAL

Aquest tercer trimestre, els alumnes de cicle inicial han preparat una exposició oral, dedicada a un animal. Aquest treball és una primera aproximació a la recerca d’informació, la interpretació, estructuració i exposició de continguts diversos, que seran cada cop més freqüents a mesura que avancin de curs.

Els alumnes de cicle superior, per la seva banda, varen ser els encarregats de fer-los la valoració i donar consells per a properes exposicions.

Bona feina!

UN CONTE EN ALEMANY

Els contes agraden a petits i grans… En aquesta ocasió, hem tingut l’oportunitat de sentir-ne un narrat en alemany. Moltes gràcies Roland!