Dossiers estiu curs 2017-18

Indicacions generals:

• Heu de presentar els exercicis de manera clara i neta en un quadern o dossier
    • Heu de presentar els càlculs i els raonaments, quan n’hi hagi, que us han portat a la solució dels exercicis i problemes.
    • Els alumnes que heu de recuperar la matèria, heu de lliurar el dossier el dia 5 de setembre, com a requisit per poder fer l’examen. Aquest treball junt amb un resultat positiu de la prova escrita permetran recuperar la matèria

Dossier estiu 1r A, B i C

Dossier Estiu 1D

Deures estiu 2n A-B

Dossier Estiu 2n C

Dossier Estiu 2n D

Dossier estiu 3r A

Dossier estiu 3r B-C

Dossier recuperacio 4t A i B

Guanyadors del 3r Concurs de Fotografia Matemàtica

A continuació la relació de guanyadors del 3r Concurs de Fotografia Matemàtica:

-NIVELL 1:

Continua llegint

III Concurs de Fotografia Matemàtica

Moltes gràcies a tots/es els participants d’aquest 3r Concurs de Fotografia Matemàtica!!

Aquí us deixem amb el recull de fotografies d’aquest any.

Pròximament els guanyadors/es…

Concurs de Fotografia Matemàtica a l’Institut La Talaia. Curs 2012-2013

Aquest any continuarem amb el 3r Concurs de Fotografia Matemàtica. La finalitat és copsar la bellesa de les matemàtiques.

Avui s’obre el termini per lliurar les vostres fotografies i la data límit és el 15 d’abril.

El concurs conclourà amb un lliurament de premis quan se celebri la Diada de Sant Jordi.

Bases del concurs

1. En aquest concurs hi poden participar alumnes, professors i PAS. Els participants es divideixen en tres nivells: (1) 1r i 2n d’ESO, (2) 3r i 4t d’ESO, i (3) professorat i PAS. Els participants cedeixen els drets de publicació de les fotografies participants al centre.
  2. Les fotografies han d’estar fetes pels participants.
  3. No es poden fer fotomuntatges, cal que les fotos siguin originals.
  4. Cada foto haurà de dur un títol que faci referència, d’alguna manera, al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.
  5. Els originals s’han d’enviar en format digital a l’adreça mates4rteso@gmail.com. En el cos del missatge s’ha de fer constar el títol, la modalitat a la que es participa i les dades personals de l’autor/ra de l’obra. Si falta alguna dada serà exclosa del concurs
  6. El jurat valorarà el contingut matemàtic de la fotografia, la qualitat estètica, l’originalitat, la gràcia i la referència matemàtica del títol. Les fotografies finalistes s’exposaran i es podran votar, hi haurà un premi especial del públic.

Us desitgem molta sort a tots i totes!! I recordeu que és important participar!!

Si teniu qualsevol dubte pregunteu als professors/es de matemàtiques.
Esperem les vostres fotografies!!!!

Finalistes del curs 2010-11

Departament de Matemàtiques

Treball de vacances de 3r d’ESO

Durant aquest estiu els alumnes que han realitzat tercer d’ESO, hauran de realitzar el Dossier de vacances que proposem:

Treball de vacances 3r

Treball de vacandes de 2n d’ ESO

Durant aquest estiu, els alumnes que han realitzat segon d’ ESO, hauran de realitzar :

primer trimestre

segon trimestre

tercer trimestre

Durant aquest estiu  ela alumnes de 2C han de realitzar els següent dossier               estiu 2C

Durant aquest estiu els alumnes de 2D han de realitzar el següent dossier                 DOSSIER 2n D

Treball de vacances de 1r d’ESO

Durant aquest estiu els alumnes de 1r A/B hauran de fer el dossierEstiu 1AB

Durant aquest estiu els alumnes de primer d’ESO C i Dhauran de realitzar el quadernet de vacances que proposem

Dossier de vacances 1r d’ESO

Publicat dins de General | 2 comentaris

That Quiz

thatquiz_2

Practica matemàtiques al teu ritme

Publicat dins de RECURSOS TELEMÀTICS | Deixa un comentari

MATH RUN

mathrun

Entrena l’agilitat mental tot divertint-te

El Cub de Rubik

El cub de Rubik és el puzle més famós de la història, sense dubte un dels motius que han fet això possible és la seva utilitat en el camp de l’ensenyament.

Jugar freqüentment amb el cub de Rubik aporta i desenvolupa a les persones una gran quantitat de valors com la motivació, la capacitat de superació, la lògica, el raonament, la visió espaial, la capacitat psicomotriu i un llarg etcètera.
Descobreix tots els secrets de “Tú También Puedes Hacerlo”.