Qui sóc?

Hola a tothom em dic Marta i sóc professora d´anglès. Vaig estudiar filologia anglesa a la universitat de Barcelona i em dedico a la docència des de fa uns 15 anys. Actualment estic treballant en un institut de Barcelona. Aquest curs donc classes d´anglès a primer de l´ESO i Batxillerat.

La  meva feina m´apasiona. Cada dia disfruto moltíssim amb els meus alumnes i m´agrada fer diferents activitats amb ells.

Sempre que acaba el curs em sento molt orgullosa dels seus progressos i de totala feina realitzada durnat tot el curs.

En el meu temps lliure m´agrada anar a la muntanya i caminar molt i molt lluny. Quan estic en forma faig algun cim.

Us adjunto unes fotos de la feina realitzada amb els meus alumnes. De moment hem treballat classroom rules i  classroom language.

Molt bon curs a tothom. Fins aviat!!!!