2n d’ESO a CAN MARFÀ

Des de la matèria de naturals de 2n d’ESO, treballem els processos industrials i les diferents màquines que ens ajuden en el nostre dia a dia, i en concret ens hem centrat en la indústria tèxtil.  Així, doncs, els nostres alumnes han fet una sortida al Museu de Can Marfà, per veure de primera mà, com ha anat evolucionant aquesta indústria que va ser tan important per a la nostra ciutat, i per al desenvolupament del teixit industrial de l’època.

La guia ens ha mostrat com va evolucionar aquí, el tèxtil, i hem pogut veure màquines impressionants que omplien els tallers d’aquesta fàbrica rehabilitada com a museu, i de moltes altres de la zona.

MAITE ORDEIX

2n ESO :Gimcana fotogràfica per Mataró

Els alumnes de 2n d’ESO han fet la sortida de tutoria. Per tal de fomentar la convivència i cohesió del grup, els alumnes han passejat pels carrers de Mataró fent fotografies de diferents temàtiques proposades. Hem gaudit d’un matí molt divertit i entretingut.

A l’escola s’acabarà l’activitat amb la realització d’un muntatge d’imatges.

SANT JORDI A FRETA 2018

Contes de ciència-ficció, recital de poesia i jocs per commemorar el centenari del naixement de Manuel de Pedrolo; ambientació romàntica amb  poesia de Bécquer i Espronceda i màscares de Frankenstein per recordar Mary Shelley; cançons per la pau per commemorar l’any Gandhi; certamen literari de Jocs Florals; ballada de sardanes; venda de roses i llibres… Tot plegat ha bastit el Sant Jordi d’enguany, una diada que ens encanta de celebrar!

DEPARTAMENT  DE LLENGÜES

GUANYADORS JOCS FLORALS