LECTURA EN PARELLA

Avui ens han visitar dues mestres de l’escola Àngels Alemany de Lloret de Mar: La Roser i la Mar. Han vingut a veure com duem a terme el projecte “Llegim en parella”. Fa unes setmanes la Maite i la Blanca també van anar a l’escola de Lloret ja que elles també el duen a terme a la seva escola.
Aquí podeu veure unes imatges dels tutors, tutores, tutorats i tutorades de segon.

EL DIA DE LA PAU

Cada curs celebrem el dia de la pau a l’escola. Aquest curs tenia el tema: L’Acolliment. L’eslogan: Casa meva, casa vostra.
L’alumnat d’infantil i cicle inicial van treballar el conte de “Els tres botons”.
Cada classe va fer un rètol en el que sortia la frase “Acollir és…” i l’havien de completar amb el significat de la paraula acollir.
L’alumnat de cicle mitjà i superior va realitzar un passaport del món. Un passaport per viatjar per tot el món.
Tot l’alumnat va cantar la cançó “Qualsevol nit pot sortir el sol”.
Seguidament podeu veure unes imatges d’aquest esdeveniment a l’escola.

FEM CAGAR EL TIÓ!

Aquest matí, els nens i nenes de 2n A i B hem fet cagar el Tió. D’ençà que va arribar no hem parat d’alimentar-lo i cuidar-lo. Les galetes i les peles de mandarina i plàtan li agraden moltíssim! Cal dir que l’han cuidat de valent, tapadet amb una manta perquè no agafés fred. Serà per això què estava tant content que no parava de tirar-se pets? Sigui pel que sigui, ens han encantat els regalets.

Cuida’t molt Tió, arreveure fins l’any vinent!

GRANJA ESCOLA CAN MASÓ

El passat divendres 6 de novembre els/les alumnes de 2n A i 2n B van anar d’excursió a la Granja Escola Can Masó de Sils.

Un cop allà, en vam dividir en quatre grups per a realitzar els tallers per estacions. Els tallers que vam fer són els següents: muntar en ruc, confecció de polseres i cistells, alimentar l’aviram, plantar una llavor de mongeta i observació d’herbes aromàtiques.

Ens va agradar molt i ens ho vam passar súper bé!

Tot seguit podeu veure unes imatges d’aquest dia tan fantàstic.

Exposició de micologia

Benvolgudes famílies,
Una vegada més hem pogut gaudir de l’exposició de bolets a càrrec del Sr. Josep Alum. Aquí teniu unes fotografies per si no vàreu poder assistir.
Com podreu comprovar estaven classificats en tres grups: Etiqueta vermella pels bolets tòxics, etiqueta groga pels bolets sense valor culinari i desaconsellats i etiqueta verda pels bolets comestibles.

BENVINGUTS AL CURS 2015-2016

En aquest bloc podreu veure algunes de les activitats que ha realitzat l’alumnat de cicle inicial. Benvinguts als nens i nenes que ja estan a primer! Aquest curs comencen l’etapa de primària que és un gran canvi: més llibres, material individual, més responsabilitats,….. i sobretot aprendre molt.
Per altra banda, l’alumnat de segon ja s’han adaptat a aquest cicle però també hi ha novetats,…. treballarem el medi amb projectes, acabarem de madurar el procés de lectoescriptura… i moltes coses més.

En aquest primer article us ensenyem unes fotografies d’una classe de matemàtiques manipulatives amb l’alumnat de segon.

Amb escuradents i plastilina varen fer  formes geomètriques.  Amb els Bee-bots que són uns petits robots en forma d’abella  els nens i nenes varen poder  iniciar-se en el llenguatge direccional i la programació.

DIADA DE SANT JORDI 2015

El 23 d’abril és la diada de Sant Jordi i a l’escola vam organitzar tota una sèrie d’actes per celebrar-ho.

L’alumnat de 3r va representar una obra de teatre de la llegenda de Sant Jordi. L’alumnat de 4t va ballar una sardana.

També vam donar els premis als millors escrits i punts de llibre dels Jocs Florals.

Tot seguit podeu gaudir de les fotos i dels vídeos.