Fòrum Escoles Verdes

Aquest any l’escola de Golmés ha participat al Fòrum d’escoles verdes en la trobada d’intercanvi de projectes de diverses escoles de la província, realitzat al camp d’aprenentatge de Juneda, Les Obagues.
Els eco-delegats de cicle mitjà i superior de l’escola, juntament amb dos mestres, van representar exposant el nostre projecte i van recollir idees de les diferents escoles expositores.
En aquesta jornada es van fer diverses activitats dinamitzadores i motivadores, interactuant els uns amb els altres i sempre amb propostes engrescadores.
Valorem aquest intercanvi com a molt enriquidor.

Comissió Escoles Verdes

Preinscripcions 2017

En aquest enllaç trobareu tota la informació necessària sobre el calendari, la documentació a aportar i altres aspectes importants de la Preinscripció 2017.

Preinscripcions 2017

El calendari previst de presentació de les sol.licituds és del 23 de març al 4 d’abril de 2017, ambdós inclosos.

La jornada de PORTES OBERTES serà el proper dissabte, 11 de març d’11 a 13h. Us hi esperem!

welcome2

Teatre per a infants: Nil i la caseta de xocolata.

El dijous 22 de febrer, els nens i nens d’Educació Infantil i Cicle Inicial , van poder gaudir de la representació amb titelles del conte: En Nil i la caseta de xocolata.
Ens ho vam passar molt bé!
Si voleu podeu veure un recull de fotos de l’activitat al bloc d’Educació Infantil.

dsc08620min

Lax ‘n’ Rock a les aules

Aquest dimarts, 28 de febrer, els alumnes de 6è de l’escola hem assistit a una activitat molt especial i musical.
Hem anat al teatre de l’Amistat de Mollerussa on hem fet una audició-taller amb en Jimmy Piñol i el Pemi Rovirosa, membres fundadors del grup Lax’n Busto.
Al Bloc del Cicle Superior hi podeu llegir i veure com ha anat aquesta experiència.

lax-n-rock-a-les-aules-min

Recollida d’aliments per als refugiats.

La nostra escola, juntament amb disset centres educatius de la comarca, ha participat en una campanya de recollida d’aliments per als refugiats de l’illa de grega de Lesbos.
Aquesta iniciativa l’han impulsat diversos veïns juntament amb l’escola Mare de Déu l’Horta d’Ivars d’Urgell.
Gràcies a totes les famílies per la vostra col.laboració.

Volem acollir 1

13-feb-17-volem-acollir-2

Dia de la Pau 2017

Aquesta setmana hem celebrat el dia de la Pau a l’escola. Per tal de preparar l’acte tots els nens i nenes hem pintat pedres amb colors diferents i hi hem dibuixat el símbol de la Pau.
Amb aquestes pedres hem escrit al terra del pati la paraula PAU i el seu símbol. Després hem baixat i tots col.locats al voltant de les pedretes hem escoltat als alumnes de sisè llegint acròstics creats per ells amb la frase “DIA DE LA PAU”.

En acabar l’acte cada nen s’ha endut a casa una pedra feta per un altra company o companya per tal de tenir un bonic record d’aquest dia.

En aquest vídeo podeu sentir un dels acròstics que han creat. Han estat molt encertats i bonics!

Dia de la Pau 2017 from Escfrancescarenes on Vimeo.

Clicant a aquest enllaç podreu veure les fotografies de l’acte que podeu veure també a la pàgina Web del centre a l’apartat de Festes.: Dia de la Pau 2017

Mercat de Santa Llúcia

Ja s’apropa Nadal i un any més l’escola Francesc Arenes ha muntat el tradicional mercadet de Sta. Llúcia.
Aquesta vegada hem decorat pots de vidre amb motius nadalencs.

Agraïm als artistes el seu treball, a les senyoretes la seva imaginació i a les famílies la seva col·laboració.

Un deixem un petit reportatge.

Equip directiu

Bon Nadal

El claustre de mestres us desitja MOLT BONES FESTES.

felicitacio-de-nadal-2016

Concert de Santa Cecília

El passat divendres, 18 de novembre la música va omplir tots els racons d’El Casal de Golmés.
Vam celebrar el concert de Santa Cecília a càrrec de tots els alumnes de l’escola, de la coral Raval 67 (formada per l’equip docent) i vam poder gaudir de la interpretació de peces musicals per part dels alumnes que tenen el privilegi d’estar aprenent a tocar un instrument.
Tots vam fer-ho amb molta il.lusió i el resultat va ser un gran concert i una gran tarda plena de ritmes i melodies. Fins l’any vinent!

Concert de Santa Cecília

music

Novetats d’Escola Verda!

Al bloc d’Escola Verda/Apadrinament podeu trobar totes les últimes accions que hem dut a terme els Ecodelegats aquest últim mes.
Des de la primera reunió general, passant per la revisió del reciclatge a les aules (amb premi inclòs per a la millor classe) i acabant al lliurament de carmanyoles als nens i nenes de P3.
Us anirem informant de totes les novetats i activitats!

escolaverda