Fotografies Sant Ramon Nonat-Sagrat Cor

Bloc funcionant amb el WordPress

Skip to content
  • Pàgina d'inici
  • 1r ESO
  • 2n ESO
  • 3r ESO
  • 4t ESO

Nadales 09

This entry was posted in General on 18 gener 2010 by egarci86.

El flautista de Hamelín

Leave a reply
Els alumnes de 3r d’ESO van representar aquesta obra pels nens i nenes d’Educació Infantil al teatre de la Parròquia de Sant Ramon.
Tots vam disfrutar i riure molt.
This entry was posted in General on 18 gener 2010 by egarci86.

LA GLEVA. Sortida AMPA

25 d’octubre 2009
This entry was posted in General on 5 novembre 2009 by egarci86.

Post navigation

Newer posts →
Proudly powered by WordPress