Mesures

Els pingüins i les òlibes, hem treballat les mesures de capacitat: el litre i el mig litre al pati.
[2018-06-13] mesures 1r

1rA natupark

[22-05-2018] 1rA natupark

1rB Natupark

El passat 22 de maig, els alumnes de 1r vam anar d’excursió a Natupark. Va ser una sortida lúdica, i com podeu veure, ens ho vam passar molt bé….
[22-05-2018] 1rB Natupark

PICASSO 1r A

PICASSO 1rB

Les òlibes i els pingüins ens expliquen el seu projecte

En aquests vídeos veureu com els pingüins i les òlibes expliquen el seu projecte del 1r trimestre als alumnes de P5. Ho han fet molt bé! Esperem que us agradi.

A la biblioteca amb els padrins

Aquest segon trimestre a la biblioteca amb els nostres padrins. Han llegit amb nosaltres i hem passat una estona molt agradable.

[2018-02-23] 1r - A la biblioteca amb els padrins

Espai de C.I

Espais de C.I

[2018] CI - Espai de llengua

Sortida Pingüins i Òlibes al cim de les àligues

Els Pingüins i les Òlibes vam anar al cim de les àligues, hem elaborat un petit vídeo que el podeu veure des de Youtube. Si cliqueu en l’enllaç de thinglink, també podreu veure l’explicació d’algunes aus observades prement damunt dels símbols vermells.

Visita Bioeduca

El passat divendres dia 22 de setembre, vam rebre la visita d’un biòleg de BIOEDUCA, el Jordi. I vam poder observar i tocar un eriçó, una serp africana, una granota globus, una tórtora i  un tritó.

Aquest taller, ens va ajudar a aprendre una mica més i, sobre tot, a tenir molta més informació i cura dels animals.

[2017-09-22] 1r - Visita Bioeduca