Colònies 2018

PETITS TALENTS CIENTÍFICS

PETITS TALENTS CIENTÍFICS.
Els nens i nenes de 2n hem participat al congres de ciència dels Petits Talents Científics.
A l’aula de ciències hem investigat: per què la lluna no té sempre la mateixa forma?
El dia 26 d’abril vam anar al Cosmo Caixa ha explicar la nostra investigació, també vam poder visitar les diferents exposicions.
Ha estat una bona experiència.

[2018-05-04] 2n_PETITS TALENTS CIENTÍFICS

PICASSO 2n B

PICASSO 18-2n A

2a Sessió biblioteca

Els nens i nenes de 2n hem anat a la biblioteca del Fort Pienc. La Laura ens tenia preparat un joc molt divertit per conèixer i saber on són els llibres, com estan ordenats, etc
També ens han regalat un llibre molt bonic.
Ens agrada molt anar a la biblioteca !!

[2018-02-25] 2n A - 2a Sessió biblioteca

Planetari

Avui a l’escola tenim un planetari !!
Els nens i nenes de segon hem visitat el planetari que avui ha vingut a l’escola. Ja fa dies que estem treballant tot el que hi ha a l’univers i dins el planetari ho hem pogut veure tot molt bé.
Ens ha agradat molt viatjar fins a mart i veure com els astronautes s’ho fan per poder menjar a l’espai.
Ha estat molt emocionant i divertit !!

[2018-02-20] 2n Planetari

Espai de C.I

Espais de C.I

[2018] CI - Espai de llengua

Sortida Museu Picasso

Hem anat al Museu Picasso per fer un taller i mirar alguns quadres. Primer hem observat amb molta atenció quatre quadres del museu i hem explicat tot allò que hi veiem. Després hem fet un taller,molt divertit, de les nostres cares.
També abans d’entrar al museu hem pogut jugar a un parc i hem dinat tots junts vora el parc. Ens ha agradat moltíssim!!

[2018-02-01] 2n - Sortida Museu Picasso

A PRIMER B HEM FET IMPRESSIÓ EN 3D!!!!
Gràcies a la Luz, la mare de la Candela, vam tenir l’oportunitat de dissenyar un objecte i imprimir-lo en 3D.
Després de fer en retolador el dibuix de l’objecte que desprès imprimiríem vam anar acompanyats de la Simona, la Teresita i la Laura al taller «lápiz» on la Luz col•labora i on hi ha una màquina d’imprimir el 3D i també diferents exposicions.
Vam connectar l’ordinador amb l’’impressora i mentre es feien els objectes, vam veure les exposicions que la Candela ens va explicar molt bé.
Vam poder veure fets 5 objectes (els altres 20 s’imprimirien a la nit).
MOLTES GRÀCIES A TOTES AQUESTES MARES I ÀVIA!!!!

[2017-06-08] 1r - Taller

1r i 6è Biblioteca

El passat divendres 26 de maig vam fer l’última activitat amb els nostres padrins lectors: anar a la biblioteca del barri.
Aquesta vegada, nosaltres ja llegíem bastant i van ser uns moments agradables. Els grans ens han ajudat en el nostre aprenentatge i estem molt agraïts.

[2017-05-26] 1r i  6è Biblioteca