Oli

Hem anat a l’Estol, Sant Martí Sarroca, per veure el procés d’elaboració de l’oli, i hem collit olives i tot.

[2018-12-03] 3r Sortida de l'oli

Zoo

Per acabar el projecte dels amfibis hem anat de visita al Zoo de Barcelona on hem fet un taller.

[2018-12-04] 3r Visita Zoo

Zoo de Barcelona: Twitter Instagram

Panellets

Com cada any els alumnes de tercer hem fet panellets a l’escola, i ens hem divertit molt.

[2018-10-31] 3r Panellets

Taller d’amfibis

Ens visita en Jordi per explicar-nos coses sobre els amfibis i ajudar-nos a engegar el projecte.

[2018-09-27] 3r Taller Amfibis

Colònies 2018

PETITS TALENTS CIENTÍFICS

PETITS TALENTS CIENTÍFICS.
Els nens i nenes de 2n hem participat al congres de ciència dels Petits Talents Científics.
A l’aula de ciències hem investigat: per què la lluna no té sempre la mateixa forma?
El dia 26 d’abril vam anar al Cosmo Caixa ha explicar la nostra investigació, també vam poder visitar les diferents exposicions.
Ha estat una bona experiència.

[2018-05-04] 2n_PETITS TALENTS CIENTÍFICS

PICASSO 2n B

PICASSO 18-2n A

2a Sessió biblioteca

Els nens i nenes de 2n hem anat a la biblioteca del Fort Pienc. La Laura ens tenia preparat un joc molt divertit per conèixer i saber on són els llibres, com estan ordenats, etc
També ens han regalat un llibre molt bonic.
Ens agrada molt anar a la biblioteca !!

[2018-02-25] 2n A - 2a Sessió biblioteca

Planetari

Avui a l’escola tenim un planetari !!
Els nens i nenes de segon hem visitat el planetari que avui ha vingut a l’escola. Ja fa dies que estem treballant tot el que hi ha a l’univers i dins el planetari ho hem pogut veure tot molt bé.
Ens ha agradat molt viatjar fins a mart i veure com els astronautes s’ho fan per poder menjar a l’espai.
Ha estat molt emocionant i divertit !!

[2018-02-20] 2n Planetari