Jocs Del Món

[2018-06-15] FOTOS JOCS DEL MÓN CM

Tallers De Famílies

TALLERS DE FAMÍLIES
Com cada curs i dins del Projecte de Sentiments i emocions del tercer trimestre, hem portat a terme el taller de famílies.
El passat dilluns 4 de juny, els nens i nenes de tercer i quart van poder fer i gaudir de dos tallers triats entre un total de de 20.
GRÀCIES FAMÍLIES PER LA VOSTRA COL•LABORACIÓ!
SENSE LA VOSTRA COL•LABORACIÓ AIXÒ NO HAGUÉS ESTAT POSSIBLE!
No oblidem mai que entre tos i totes FEM ESCOLA!

[2018-06-14] FOTOS TALLERS FAMÍLIES

Tauletes

Els de tercer utilitzem les tauletes per aprendre fraccions!
Ha estat molt divertit!
[2018-5-16] tauletes

3rA Últim dia a la biblioteca

[2018-5-17] Última visita a la biblioteca 3r A

3rB Últim dia a la Biblioteca

[2018-05-25] Últim dia a la Biblioteca de 3r B

Sortida al Delta de Llobregat

[2018-05-24] Sortida al Delta de Llobregat

Sant Jordi

SANT JORDI 2018
Què millor que finalitzar la celebració de la Diada de Sant Jordi compartint una estoneta de lectura amb tots els nens i nens de Primària?
“Els llibres em van ensenyar a pensar , i el pensament em va fer lliure”.
Ricardo León.

[2018-04-23] 3r Sant Jordi

PERFORMANCE AMB MIA MARTÍ

CLOENDA DEL CREART
Com a cloenda del CREART i el treball de gravat fet amb l’artista Mia Martí, ens vam trobar totes les escoles que hi hem participat enguany per fer una obra col•lectiva. Ha sigut una experiència artística molt enriquidora que mai oblidarem. Després vam poder assistir a la primícia de la nostra pròpia exposició. Recordeu que hi podeu assistir al Centre Cívic.
Gràcies Mia i Eva pel vostre esforç i dedicació.

[2018- 5- 11] 3r PERFORMANCE AMB MIA MARTÍ

Itinerari per la Ciutadella

ITINERARI DE PLANTES PER LA CIUTADELLA

El dijous dia 15 de març, vam fer un itinerari de descoberta de plantes pel parc de la Ciutadella.

Tots els nens i nenes anàvem amb una carpeta d’investigació, prenent nota dels fets més curiosos de les plantes que anàvem trobant.

Finalment, vam acabar la sortida gaudint del joc de fet i amagar entremig dels xiprers. Va ser molt divertit i vam descobrir que estem aprenent molt sobre les plantes!

[2018-03-15] Itinerari per la Ciutadella

Igualtat de gènere

IGUALTAT DE GÈNERE

El dijous, dia 8 de març vam celebrar el dia de la Dona fent una jornada molt especial. Vam començar el matí fent una gimcana molt divertida que ens va fer pensar molt. A la tarda, vam rebre la visita de cinc mares que ens van parlar dels seus oficis i de com han hagut de lluitar per la igualtat de gènere.

GRÀCIES PER UN DIA TANT ESPECIAL!
ENS HA AGRADAT MOLT!

[2018-03-08] Igualtat de gènere