Un Dia Sense Anar Al Cole

El Dilluns dia 28 de Gener els meus companys de classe van anar d’excursió a Barcelona, al Palau de la Música i al Parlament, però jo no vaig poder anar. Va ser un dia diferent. Pel matí vaig donar menjar als meus gossos i també vaig netejar les seves caques. Els meus gossos són Buster, Badger, Borris, Murphy i Hamish. Després vaig jugava la playstation fins a l’hora de dinar.Després de dinar vaig anar a caminar per la muntanya amb els meus gossos, allí podien saltar i córrer. Com que estava cansat em vaig asseure a mirar la tele fins a l’hora de sopar. Abans d’anar a dormir vaig tornar a mirar la tele per agafar el son. El dimarts ja vaig tornar a la realitat i a les nou del matí va tocar tornar a l’escola.

gos-jacob.jpg   borros_jacob.jpg   badger_jacobo.jpg

Buster                               Borros                        Badger

badger_jacobo_2.jpg  buster_jacobo.jpg

Badger i Jacob                 Buster