Carpeta pedagògica sobre la convivència

Educació distribuirà una carpeta pedagògica sobre convivència escolar a tots els centres de primària
El Departament d’Educació ha elaborat una carpeta pedagògica que recull les pràctiques que s’han dut a terme als centres educatius de Catalunya sobre aspectes de convivència escolar. Els programes de convivència es vertebren sobre cinc eixos principals: l’educació emocional, l’educació en valors i per la pau, aprendre a pensar i la competència social.

One thought on “Carpeta pedagògica sobre la convivència

1. llar d' infants Municipal Els Merlets

L’ Ajuntament vol activar el Projecte Minuts Menuts en les dependències de la mateixa Llar d’infants de Montblanc, en una de les aules la qual no es troba habilitada per aquest servei i interfereix directament amb el servei de la Llar. El més greu és que es volen inteferir horaris, és a dir, nosaltres tenim un horari de 8h a 18h i aquest Projecte dels Minuts Mernuts es vol fer de 12 a 14h i de 17h a 18h. L’ equip educatiu s’ha manifestat en contra, també el Consell Participatiu i els pares i mares. Però sembla que el projecte tira endavant. Que hi podem fer?

Esperem la seva resposta,
    Atentament,

Isabel Boltà (directora de la Llar) i tot l’equip educatiu de la Llar d’Infants Municipal Els Merlets