Projecte CHARITY BEAR

La Plataforma Acción Solidaria ha engegat un projecte per tal de recollir 1.000 Charity Bears (ssets de peluix solidaris) i fer-los arribar als nens i nenes refugiats reubicats als hotels abandonats d’Atenes i altres ciutats del món.

Des de l’escola hem pensat que seria un preojecte molt interessant per a realitzar amb els nens i les nenes de 4t i 5è que, voluntàriament, vulguin participar.

L’elaboració de les diferents parts de l’ós es farà a les hores del pati però necessitem famílies voluntàries que ens ajudin a cosir-los una vegada els nens hagin preparat totes les parts. Si us ve de gust ajudar-nos, només cal que ens ho feu saber i us farem arribar uns quants óssos per tal que els pogueu cosir a casa.

Us deixem l’enllaç per si voleu fer-los a casa!

www.shinyhappyworld.com/2014/04/warren-charity-bear-free-teddy-bear-pattern.html

Moltíssimes gràcies!

SORTIDA A LA VEREMA- Octubre 2016

El passat dimarts 11 d’octubre els alumnes de cicle mitjà van poder viure de ben a prop el procés de la verema a Sant Esteve de Sesrovires. Un passeig per les vinyes, trepitjada de raïm, visita al museu o elaboració de most van ser algunes de les activitats que vàrem fer! Va ser un dia ben profitós! Voleu veure les imatges de la sortida? Cliqueu aquí!

Sortida a Les Deus de Sant Quintí de Mediona

El passat divendres 3 de juny els alumnes de cicle mitjà van gaudir d’un dia ple d’aventures a Les Deus de Sant Quintí de Mediona. Tirolina, rocòdrom, salts per sobre de l’aigua…un munt d’activitats per gaudir i sentir l’emoció de superar-se a un mateix!

Voleu veure les fotos?  Seguiu l’enllaç! I Bon estiu!

English Day 2016

El passat dimecres 18 de maig l’escola Les Flandes va participar en la 5a edició de l’English Day. Enguany el fil conductor eren els Superherois i hi van participar tots els alumnes de cicle mitjà.

En primer lloc es va fer la presentació de l’activitat i els alumnes van dissenyar un complement de seuperherois. Després es va dividir cada grup classe en dues meitats. Uns van relitzar una activitat de preguntes i respostes amb les tablets mentre els altres demostraven les seves habilitats com a superherois superant un circuit amb diferents proves.

En acabar, cada alumne es va disfressar de super heroi i es va poder fer una foto per il·lustrar el seu propi carnet.

Paral·lelament a l’entrada de l’escola es va muntar una exposició amb material portat pels propis alumnes i un recull dels treballs que havien realitzat els alumnes de 5è.

HEM ANAT A LA VEREMA 17/10/14

Els alumnes de cicle mitjà hem anat a Sant Esteve Sesrovires, a Can Julià, a fer una sortida sobre la verema. Allà vam aprendre les diferències sobre com es feia antigament i com es fa ara:

– Per fer-ho primer vam anar a veure les vinyes i vam collir raïm.

– Després el vam aixafar amb els peus i en vam fer most.

– Seguidament vam veure les premses on antigament s’aixafava el raïm.

– Per acabar, vam posar el most dins les ampolles i les vam decorar. Era boníssim!