ELS CINC SENTITS (1r) – 2015- 16

A les classes de primer hem treballat el cos humà i els seus sentits. Per això ens van arribar unes maletes molt especials on a cada una hi trobàvem diferents activitats per a descobrir i entrenar els cinc sentits del nostre cos, mireu les fotos que bé ens ho hem passat investigant i aprenent alhora!

CARNAVAL – 2015-16

El Rei Carnestoltes ens va visitar per fer-nos arribar les consignes que durant tota la setmana havíem de seguir. Divendres estàvem molt nerviosos per lluir la nostra disfressa que havíem confeccionat a classe amb molta ajuda de les famílies.

Vam fer una desfilada pel pati i allà ens esperava el Rei Carnestoltes amb un grup d’animació per ballar plegats i gaudir d’aquest dia. Va ser una festa molt divertida i esportiva, enguany la nostra disfressa era un esport (patinatge sobre gel, atletisme, natació i hípica). Tota l’escola celebrava els Jocs Olímpics.

SORTIDA AQUÀRIUM DE BARCELONA – 2015-16

El 15 i 16 de febrer de 2016, els alumnes de 1r i 2n vam anar a l’Aquàrium de Barcelona. Va ser una sortida genial: primer vam visitar els diferents aquàriums amb una guia. Vam poder observar la gran varietat d’animals que hi ha, de colors diferents, alguns eren peixos però altres no, uns eren perillosos i altres eren molt divertits de veure…

Ens va agradar molt quan vam passar per un túnel i anàvem sobre una cinta, i vam veure l’aquari més gran: era el dels taurons i les rajades! Vam poder comprovar que hi podien haver taurons i submarinistes junts, i cap problema! A més ens va agradar que ens saludessin els submarinistes.

Després vam anar a unes aules-laboratori i ens vam convertir en investigadors i científics. Havíem d’esbrinar qui havia mossegat una planxa de surf que havien enviat del Carib. Vam observar, vam pensar i vam arribar a les nostres conclusions. Va ser fantàstic i vam aprendre!

Vam dinar i vam poder visitar una zona on hi ha pingüins i ens vam endinsar a la boca d’una balena. Un dia rodó!

L’AMIC INVISIBLE I ELS REIS MAGS DE L’ORIENT -2015-16

A finals del primer trimestre el cicle inicial vam celebrar l’arribada del Nadal amb el dia de l’AMIC INVISIBLE. Ens vam fer regalets i va ser un dia molt emocionant, vam quedar tots molt contents i satisfets de les sorpreses que vam rebre. Gràcies amics i amigues!!!!

En arribar a l’escola després de les festes de Nadal, vam tenir una grata sorpresa: Ses Majestats els Reis a de l’Orient, havien passat per les aules i ens havien deixats molts regals! Contes, jocs, i fins i tot un bust humà per estudiar el cos i un MICROSCOPI!!!

Gràcies Reis de ben segur que aprendrem força amb aquests regals!

CELEBREM LA CASTANYADA – 2015-16

Divendres 30 de novembre, els alumnes de Cicle Inicial vam fer una sortida durant el matí per celebrar la Castanyada.

Vam esmorzar i jugar una estona a La Font del Prat i després les diferents classes: patinatge sobre gel, atletisme, natació i hípica, vam participar en una gimcana molt divertida per la Font del Rossinyol. Vam anar trobant pistes i fent proves fins que vam trobar un cofre de veritat amb un tresor!

Com a recompensa cada alumne/a va tenir una medalla de Castanyera o Marrameu. A més a més a cada classe ens van donar un Diploma per haver-hi participat.

A la tarda vam fer un taller a l’aula per a fer una màscara del Marrameu