Protagonista a 2n – Curs 2017-18

Aquest curs a l’àrea d’alternativa ens hem proposat dur a terme una dinàmica per fomentar l’autonomia i l’autoconeixença entre els alumnes. Es tracta de compartir aspectes personals dels alumnes que siguin rellevants per a ells. “LA MALETA DEL PROTAGONISTA” us anirà arribant a casa!

En aquest enllaç trobareu les fotografies de 2n A

Alba, Aleix, Arnau, David, Edurne, Eider, Firdous, Idaira, Ivet, Kevin, Khalil, Maria, Maissae, Rodrigo, Yael

En aquest enllaç trobareu les fotografies de 2n B

Alex

Dibuixem ombres a 2n – Curs 2017-18

Aprofitant el sol que feia avui, hem decidit jugar amb les ombres al pati i fer un dibuix de l’ombra d’un animal. Ha estat molt divertit col·locar els fulls al terra i resseguir la silueta. Ens hem adonat que l’ombra no estava quieta! Després a classe l’hem pintat amb color negre i hem fet un altre amb els colors de l’animal triat i afegint detalls. Aquí teniu els resultats!

Clicant aquí trobareu les fotografies.

Ceràmica Raku a Sant Esteve – 2n – Curs 2017-18

El dilluns 6 de novembre vam anar d’excursió a Sant Esteve Sesrovires a fer un taller de ceràmica. L’activitat tenia tres parts. La primera era pintar una peça de ceràmica seguint la tècnica japonesa que es diu Rakú. Després vam fabricar la nostra espelma amb cera natural i finalment va arribar el moment de posar al forn les peces. Quina sorpresa quan vam descobrir que els colors havien canviat!

Clicant aquí podreu veure les fotografies.

Castanyada – Curs 2017-18

El passat dimarts 31 d’octubre els nens i nenes de 2n de Cicle Inicial van anar, acompanyats dels mestres, a la Font del Prat per celebrar la Castanyada. Quan vam arribar vam esmorzar tots junts, vam fer unes danses i cançons. Vam tenir una estoneta de joc lliure i una mica més tard vam fer un passeig per la muntanya fins arribar a Les Flandes. Ens va agradar molt.

Clicant aquí trobareu les fotografies de 1r.

Clicant aquí trobareu les fotogafies de 2n.