Arxiu mensual: setembre de 2017

Convocatòria de l’11a Mostra de Fotofilosofia

20160814_141338En motiu de la celebració de la Jornada Mundial de la Filosofia es convoca la Mostra de Fotofilosofia 2017. L’objectiu és enriquir el pensament filosòfic potenciant la creativitat de l’alumnat. La Mostra pretén aplegar “espurnes de pensament” fetes per alumnes de secundària expressades en una fotografia digital acompanyada d’un títol en forma de pregunta vinculada a la filosofia.Les fotofilosofies participants han de complir les següents condicions:

1. La fotografia ha de ser necessàriament d’autoria pròpia. Se’n valorarà la tècnica artística, l’originalitat de la pregunta que l’acompanya i la força del vincle existent entre ambdues.
  2. Les fotofilosofies se sotmeten a llicència Creative Commons de reconeixement, ús no comercial i sense modificació.
  3. El format de les fotografies ha de ser JPEG. Si no és el cas convertiu-la.
  4. Observeu a les propietats que la imatge no tingui un pes superior de 2MB. Si convé escaleu-la (amb el GIMP, per exemple), car el blog no en suporta de més grans.
  5. Envieu la fotofilosofia com a fitxer adjunt al correu-e arodr259@iestorrevicens.cat, especificant-hi la pregunta i el vostre nom i cognom.
  6. Es poden enviar un màxim de 3 fotofilosofies per persona, i la data límit és el dimarts 31 d’octubre (inclòs).

Endavant les atxes!