Resultat votació popular 2017

Enguany la votació, ajustada com de costum, s’ha resolt amb un empat en la primera posició i un triple empat en la segona. Aquestes són les fotofilosofies guanyadores:

Realment abraçar l’obscuritat és necessari per a tastar la llum? Jordi Mosella, 5 vots

I què farem amb totes les llàgrimes que hem provocat? Ainhoa López, 5 vots

Les accions de les persones reflecteixen el seu caràcter? Eusebiu Suceveanu, 4 vots

Per què no sortir dels límits establerts i trencar amb la monotonia? Leyre Collado, 4 vots

I si deixem de pensar en el destí i ens centrem en gaudí del viatge? Paula Solé, 4 vots

Dimonis domesticats o humans endimoniats? Rut Sisó, 3 vots

Convocatòria de l’11a Mostra de Fotofilosofia

20160814_141338En motiu de la celebració de la Jornada Mundial de la Filosofia es convoca la Mostra de Fotofilosofia 2017. L’objectiu és enriquir el pensament filosòfic potenciant la creativitat de l’alumnat. La Mostra pretén aplegar “espurnes de pensament” fetes per alumnes de secundària expressades en una fotografia digital acompanyada d’un títol en forma de pregunta vinculada a la filosofia.Les fotofilosofies participants han de complir les següents condicions:

1. La fotografia ha de ser necessàriament d’autoria pròpia. Se’n valorarà la tècnica artística, l’originalitat de la pregunta que l’acompanya i la força del vincle existent entre ambdues.
  2. Les fotofilosofies se sotmeten a llicència Creative Commons de reconeixement, ús no comercial i sense modificació.
  3. El format de les fotografies ha de ser JPEG. Si no és el cas convertiu-la.
  4. Observeu a les propietats que la imatge no tingui un pes superior de 2MB. Si convé escaleu-la (amb el GIMP, per exemple), car el blog no en suporta de més grans.
  5. Envieu la fotofilosofia com a fitxer adjunt al correu-e arodr259@iestorrevicens.cat, especificant-hi la pregunta i el vostre nom i cognom.
  6. Es poden enviar un màxim de 3 fotofilosofies per persona, i la data límit és el dimarts 31 d’octubre (inclòs).

Endavant les atxes!