FEINA EN ABSÈNCIA DEL PROFESSOR

DILLUNS 11 DE FEBRER.

Hola alumnat, el proper dilluns 11 de febrer sóc a Barcelona per fer una feina que m’han encomenat. En la meva absència, comenceu a preparar l’examen, el contingut del qual ja us vaig enviar per correu i que teniu penjat en aquest blog. Sobretot repasseu tota la unitat 10, els exercicis i textos inclosos, i la part de l’home com ésser moral, alguns aspectes dels quals no han estat tocats a classe. Recordeu que aquells que volgueu podeu fer dos assaigs voluntaris: a) Fins a quin punt som lliures?b) Que implica fer-se adult?

Les exposicions previstes per dilluns 11 passen a dimarts 12. En acabar comentarem dubtes de cara a l’examen.

Aquells que volgueu, recordeu que s’han proposat dos assaigs voluntaris: Fins a quin punt sóm lliures? i… Volem ser adults amb tot el que implica?

Hola alumnat. Demà dilluns dia 14 de gener, torno a ser a Barcelona per una feina que m’han encomanat. Per tant, fareu una feina individual:

1. Acabar la lectura de les pàgines 212-215.

2. Exercici 12 pàg. 217.

3. Exercici 13 pàg. 216.

La feina es pot enviar pèr email o lliurar en mà. En tot cas, tant aquesta feina com la que us vaig manar el dia anterior (exercicis 3 i 6 de la pàgina 216) tenen com termini de lliurament, per email  o en paper el divendres dia 18 de gener.

XGil