6 11 2009

imagen0321

Enviat per Miramahalladeloqueves2


Accions

Informacions

Cap resposta

3 Respostes a “”

11 11 2009
Emma (15:44:17) :

No ha de ser necessàriament com la veiem. Com sabem que el que veiem és real? No ho sabem. Ens guiem per l’aparença i intentem creure el que veiem amb els nostres propis ulls. Ens intentem convèncer a nosaltres mateixos d’allò que observem, creiem que és real.

Perquè ha de ser la nostra realitat, la realitat absoluta? I si vivim en un món de confusió? Potser portem tota la vida intentan convèncer a nosaltres mateixos d’allò que veiem i potser ens estem equivocant, potser la realitat que veiem no és l’autèntica.

11 11 2009
antuanet (15:45:34) :

No, la realitat és diferent segons l’esser que la veu, i jo no lligaria la realitat a un unic sentit “la vista”.
En aquest cas, perquè ni han éssers humans que son secs
“ciegos”, i tenen la seva realitat, o n’hi ha insectes como la papallona que veuen llums que nosaltres no veiem, i això vol dir que ningú veura la Realitat de la forma correcta, sinó a la seva manera, segons els seus sentits.

11 11 2009
adrii blesa (19:37:01) :

primero cal definir que la realitat no es el que veien si no que es la aparença de la realitat que es la forma en que es manifestan els objectes o èssers
per això la realitat jo crec que no es tal com la veien perquè posiblement el que veien no es la realitat si no como ja he dit abans es la forma en que es manifesta aquesta realitat.

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*
Per demostrar que ets una persona (no un robot de creació de continguts brossa), escriu la paraula de seguretat que es mostra a la imatge. Cliqueu a la imatge per sentir el fitxer d'audio de la paraula.
Cliqueu per sentir un fitxer d'audio d'aquesta paraula de seguretat