Convocatòria per a la participació en l’Olimpíada Internacional de Filosofia 2017

Els centres interessats en presentar alumnes per a l’Olimpíada Internacional, hauran de fer una inscripció específica a la pàgina web de la SCF, amb una quota única de 15€.

Hi haurà un únic període d’inscripció de 17 d’octubre a 15 de desembre de 2016.

L’import de la quota s’haurà d’ingressar al compte de la SCF: Caixabanc ES87 2100 0963 6202 0007 5604, indicant “OlimpíadaInternacional2017”.

Es podran presentar fins a dos alumnes per centre.

Com  ja vam informar el passat mes de juny a aquest blog, els participants han de realitzar un assaig sobre La tolerància.

L’assaig ha d’estar escrit en la llengüa en la qual es participa i que només pot ser una de les reconegudes en l’IPO: castellà, anglès, francès o alemany, sempre que no sigui llengua materna del participant ni oficial del país on el participant fa més de dos anys que hi viu.

L’assaig és lliure, és a dir, no s’ha de respondre a cap pregunta concreta. De manera semblant a l’IPO, en la qual es proposen unes cites per a comentari de l’estudiant i que no es coneixen amb antelació, deixem a criteri dels participants l’enfocament del tema. Exemples de cites proposades per al comentari en les anteriors edicions internacionals podeu trobar a la pàgina web de l’IPO. Al punt 6 dels Estatus es troben les característiques de la dissertació o assaig i els criteris d’avaluació.

També és d’utilitat consultar la pàgina de l’IPO 2017, que tindrà lloc a Rotterdam.

Les inscripcions s’han de fer al formulari que trobareu a l’enllaç corresponent a l’apartat Inscripcions del blog.

Un cop es formalitzi la inscripció, des de l’organització de l’OFC ens posarem en contacte amb el professorat i els participants per informar d’on i com s’ha d’enviar l’assaig.

La data límit d’enviament de l’assaig serà el 20 de gener de 2017.

Un Jurat format per professorat universitari seleccionarà els assaigs que seran enviats a l’Institut de Filosofia del CSIC per a la segona fase de selecció i definitiva de participació en l’IPO. No es seleccionaran més de quatre participants en representació de Catalunya.