Per als meus alumnes actuals

Preparem-nos per al curs 2011-2012. Serà genial!

Podeu trobar el Campus a aquesta adreça, o bé cercar en l’índex que teniu aquí.

Els  cursos acadèmics des de 2009 es poden consultar aquí sota . Fins ara feia pàgines web específiques cada any, amb exàmens, apunts, etc. Ara mateix això duia massa feina. Per tant, mantinc aquest bloc i podreu trobar informacions de les assignatures que he donat a:

Probablement sorgeixi algun dubte, alguna opinió… Podeu escriure en aquest bloc o enviar-me un e-mail. Contestaré sempre!!!

Les matèries que vaig donar abans del 2009-2010, i que encara volten per la xarxa, són:

a) el curs acadèmic 2008-2009 (Illa de Rodes) van ser: Filosofia 2, de 2n de Batxillerat; Filosofia 1, de 1r de Batxillerat; Educació èticocívica (ETC), de 4t d’ESO; Filosofia per a gent jove (PYP), de 1r d’ESO.

b) el curs acadèmic 2007-2008 (Illa de Rodes) van ser: Filosofia 2, de 2n de Batxillerat; Filosofia 1, de 1r de Batxillerat; Història i Cultura de les Religions, de 1r d’ESO [per als amics, HCR]; Socials (reforç), de 1r d’ESO; Habilitats cognitives i socials i Valors morals, crèdit variable de 2n d’ESO [per als amics, Valors]; Pla de Lectura, optativa de 3r d’ESO.

Per a redactar articles aquí, demaneu-me que us doni accés (necessito saber qui ets i el teu e-mail de treball). Ara bé, si el que es vol és afegir algun comentari divertit i profitós, ho podeu fer directament!!!

Salutacions i fins aviat,

Xavier.

2 comentaris a “Per als meus alumnes actuals

1. Retroenllaç: Filosofia per a joves » Blog Archive » Estem a punt de començar del classes del 2008-09