Hola apreciats alumnes!!!, sembla que no hi ha treva 👿 pels que volen aprofitar el temps i la vida que ens queda per poder fer de tot. 😆 a tota hora.
M’han tocat una sèrie de treballs de Recerca on ja s’ha fet un munt de feina. Recordeu!!! s’avalua a terços: 33% seguiment, 33% treball i 33% Exposició.
➡ propera Dead Line: 8 de setembre a les 11h – Presentació de les feines fetes a l’estiu.
➡ 1r TRIMESTRE: Presentació del treball setmanalment per demostrar el nivell d’evolució i elaboració.
➡ seguent Dead line: lliurament provisional del Treball abans de nadal per fer les esmenes oportunes
➡ pènultima Dead Line: 14 de gener 2009. Presentació definitiva del Treball de Recerca.
i ara si
➡ 6 febrer de 2009, Exposició Oral del Treball de Recerca.
I us passo a detallar els treballs que m’han tocat. He canviat una mica alguns títols per fer-los més acadèmics, però qualsevol nou suggeriment serà benvingut.
1. En quins casos la homeopatia pot substituir la cirurgia? per Irene Parejo
7. Per què cal una recepta en la prescripció mèdica d’antibiòtics i no en la d’analgèsics? la Resistència bacteriana, un cas greu. Gabriela Chicaiza i Nataly Lisbeth Govea
11. L’acné juvenil. Causes, prevenció i cura. Joan Gerard Ochoa
16. L’acupuntura en el tractament de la Migranya tensional. Ana Castilla i Tammy Mirabal
22. La por dels Ternuts (plaga de rosegadors) (original titre) per Victor Carrillo. Aquí Victor em tindràs que explicar de que va per millorar academicament el títol
33. Títol sense determinar. Juan Jose Salas