“Mates a la salsa”

A l’àrea de matemàtiques quan toca memoritzar les taules de multiplicar ens calen recursos per motivar als alumnes.
Aquí us en donem un de ben musical:
“Mates a salsa” és un recull de 13 cançons inèdites en català per fer més agradable la memorització de les taules de multiplicar del 2 al 12. No és un recitat, ni una cantarella monòtona i repetitiva. Són temes musicals amb entitat pròpia i de diversos estils. És un producte d’entreteniment i educatiu alhora: fresc, divertit, ballable , atractiu i actual per la mainada.
Per les escoles és una eina més per treballar les matemàtiques, des d’altres àrees d’aprenentatge.

DEL 8 ÉS EL HIP-HOP

Del CD “Mates a la salsa”
LLetra: Anna Ma. Lorente/Música: Rosa Ma. Vidal

Rapeja bé amb el vuit.
No siguis un cap buit!
Si duus el cap rapat,
no et quedis aturat!

“Mola” el rap del vuit!
Vuit per una, vuit.
No siguis enze!
Vuit per dos fan setze.
No et vulguis batre!
Vuit per tres, vint-i-quatre.
No siguis enganxós!
Vuit per quatre, trenta-dos.

Res no t’espanta?
Vuit per cinc, quaranta.
Creus que tot ho has dit?
Vuit per sis, quaranta-vuit.
Tens el dia gris?
Vuit per set, cinquanta-sis.
Compta fins a quatre!
Vuit per vuit, seixanta-quatre.

Ets tan nerviós!
Vuit per nou, setanta-dos.
Ningú no t’aguanta?
Vuit per deu, vuitanta.
Ep! vuit per onze
fan vuitanta-vuit.
Fes-te fonedís!
Vuit per dotze, noranta-sis.

del vuit és el hip-hop. (2).

Per a més informació, lletres i vídeos de les cançons d’aquest CD:

BLOC DE CANÇONS INFANTILS ROSA MARIA VIDAL
Aquí hi podreu trobar les lletres de les cançons, els vídeos i les partitures.

17 pensaments a ““Mates a la salsa””

1. hola!!estic boja buscant el vostre cd mates a la salsa.
    m’encantaria regalar-s’ho a un alumne meu amb qui he estat treballant les taules de multiplicar amb la vostra eina i ha anat molt be!!es important!,gracies!

2. Hola !!!!!
    Jo també busco el vostre cd Mates a la Salsa. De moment sense èxit. On puc comprar-lo?
    Moltes gràcies.

3. Hola Maite,

El CD “Mates a la salsa” està exhaurit, després d’haver-ne fet 3 edicions.
    Estem estudiant la possibilitat de posar-lo a la venda per internet en mp3 i que us el pogueu descarregar. De seguida que això sigui possible ja ho faré saber a tothom.
    Rosa Maria Vidal

4. Molt bon treball, m’agrada molt. Em podries informar si amb el CD estan les bases musicals de les cançons perque estic pensant un treball mate-musical per l’escola.

5. Hola Jose,

Moltíssimes gràcies per la visita i el comentari. Si, en el CD hi ha les bases instrumentals però ja no es pot trobar a les botigues perquè s’ha esgotat.
    Si vols em pots escriure un email i et diré què pots fer ok? El meu correu és rvidal@xtec.cat
    Rosa Maria

6. Bona tarda Rosa Maria!!

Soc mare de un nen i una nena amb TDA, i como ja sabràs el tema de les taules es tot un repte per a ells, el Pol té 11 anys i encara tenim problemes, i l’Anna en té 7 i tot just comença aquest any a treballar-les.

Em podries ajudar?? He descobert el teu sistema i crec que es genial!

On les puc trobar??

Moltes gràcies per endevant

Anna

7. Hola Anna,
    El CD està esgotat i estic pensant de posar-lo a la venda per internet en format digital.
    T’envio un email i parlem.
    Moltíssimes gràcies pel teu interès.
    Bon cap de setmana
    Rosa Maria

8. Hola, sóc fina mare de una nena de 8 anys i m’agradaria saber on puc comprar el CD de mates a la salsa per la meva filla.

Gràcies

9. Hola Fina,
    Del CD es van fer 2 edicions i es va esgotar però ara posarem a l’abast el cd en forma digital
    per poder encarregar-lo a través d’internet.
    Al setembre posarem en marxa un nou bloc que farà de botiga digital i reeditarem totes les cançons
    de Mates a la salsa i d’altres que jo i l’Anna Ma. Lorente hem fet al llarg dels anys.
    També hi posarem poc a poc materials nous creats per nosaltres molt útils per l’aprenentatge
    i alhora divertits.

10. Hola Rosa Maria,
    En primer lloc, felicitar-te per la boníssima feina!! que contents estan els nens i nenes de l’escola repassant les taules de multiplicar…
    i en segon lloc, intento descarregar-me partitures i CD per les bases instrumentals, però no em deixa afegir res al carro. No sé on més ho puc trobar…Em pots ajudar?
    Gràcies!

11. Hola Irene,
    En primer lloc gràcies per l’interès en les cançons i el nou bloc.
    Ara mirarem què pot haver passat i perquè no has pogut efectuar la teva compra.
    No et preocupis perquè rebras de seguida une email i ho solucionem ok?
    Rosa Maria Vidal

12. Hola!!! Sóc mestra i mare de nens en edat d.aprendre les taules. Voldria comorar el CD d Mates a la salsa. Entro i no hi ha manera. No ouc afegir res a la cistella. Et faria res enviar.me un mail si us plau? Estic pensant en un treball tan a casa com a l.escola on necessito les teves cançons. Espero notícies teves. Mil gràcies.

13. Hola Bon dia,
    Només sapiguer si el CD de mates a la salsa encara es possible aconseguir ho o pel contrari segueix esgotat……?????
    Gràcies,
    Carol

14. Hola Carol. L’edició està esgotada però el venem en format digital i l’enviem per email.
    Também podem editar-ne un i enviar-te’l.
    Escriu un email a motxillamusical@gmail.com si el vols comprar.
    Gràcies pel teu interès. Bon final de trimestre!!!

Bloc funcionant amb el WordPress