FÀTIMA LA PROTAGONISTA DE LA SETMANA

La Mercedes, el David, la Fàtima i el seu germà Fran ens han presentat a l’àliga que tenen desde fa un sis mesos i que cuiden desde gairebé recien nascuda. Ens han explicat com viu, aon i com s’ alimenta. I el més impresionant es que conservant molt de silenci a l’ aula, qui ha volgut s’ ha pogut apropar i tocar aquesta au que deuria preguntar-se: com es que estan tant tranquils tots aquests nens i nenes i no diuen res? Ai Luna! es que ens hem quedat bocabadats amb la teva presència a l’ aula!!! Moltes gràcies familia.

FELICITATS LIAM!

Per moolts anys Liam i mooltes gracies per el trencaclosques tan xulo que ens has portat per la classe.

RACONS A P4

Ara que ja anem a P4 sortim al passadís a  fer racons de joc simbòlic dos cops a la setmana. Es genial doncs ens serveix per establir rols, fomentar l’ expressió oral i en definitiva imaginar històries i passar-ho d’ allò més bé!. Tenim el racó del camping, de la botiga, de la casa, de metges, de cotxes, de construccions, de disfresses i el de l’ escola, uauh! Això si, hem de respectar les normes establertes de tractar-ho i recollir-ho tot molt bé i deixar la medalla del racó al seu lloc un cop finalitzat.

ALMA LA PROTAGONISTA DE LA SETMANA

Moltes gràcies Mariola! Hem passat una bona estona amb les titelles que  has portat per compartir amb nosaltres les cançons que mes us agraden cantar amb l’Alma.

DESPEDIDA DE LA XENIA

Tots els companys i companyes li hem preparat una sorpresa a la Xenia perque tingui un record nostre I sempre que vulgui ens vingui a veure perque l’estimemmooolt !! Ha estat un plaer fer camí amb tu.

ART EFÍMER

Avui hem fet Art Efímer amb tot el que vam recollir ahir al Torrent de Colobrers.Què és l’art Efímer? Diem art efímer a tota aquella expressió artística concebuda com a fugaç en el temps, és a dir, que no dura com a objecte artístic material per tant no deixa una obra perdurable. El podem fer i desfer tantes vegades com vulguem. Ens ha encantat i ens hem sentit uns grans artistes doncs tot era vàlid deixant lliure la imaginació.

EL NIL PROTAGONISTA DE LA SETMANA

L’Oscar, la Gemma I l’Abril (germana del Nil) ens han vingut a veure i han compartir amb nosaltres la seva experiencia d’anar a buscar bolets a  Castellterçol. Ens ha encantat! ,doncs a més a més d’explicar-nos un conte sobre uns bolets molt enfadats per que alguna gent quan van al bosc els recullen malament I despres ja no poden tornar a creixer….ens han portat un cistellet ple de “camagrocs”que em tocat I unes tarjetes amb la foto I el nom d’alguns bolets bons I no tant bons que cal saber

Moltissimes gracies per l’estoneta que heu compartit amb nosaltres familia !

ENS ENDINSEM A LES EMOCIONS A TRAVES D’ UN CONTE

SORTIDA AL TORRENT DELS COLOBRERS

Ha estat una sortida plena d’ aventures! Quina emoció! Hem trobat la casa i la Fada del bosc! Uauh!, la casa de l’ esquirol, una cabana, molts ponts que haviem d’ atrevessar, pujades, baixades, coves…i es clar el torrent amb el xiuxiueig de l’ aigua i tot l’ encant d’ un racó de conte de fades de la natura que cal conservar per poder gaudir sempre més             d’ aquest tresor.

TALLERS INTERCICLE

Ja hem començat els tallers intercicle! Cada Dilluns a la tarda escollim un taller, ens posem la medalla i ho compartim  amb els nostres companys/es de P5 i les altres classes de P4.

Tenim tallers d’ Art Efimer, d’ experimentació, d’ equilibris, de plastelina, de capses            d’ ambients, de racons, de jocs de taula i de construccions.