Aula de música del ceip Sagrada Família de Caldes d’Estrac
des 01
La Xènia ens ha enviat aquest vídeo tant xulo! joc de ritmes amb gots i música…algú s’atreveix a provar-ho?
Comentaris (2)
Jo ho he intenta pero…costa eh??N’hi ha un més facilet que es pot fer a clase per introduir el tema…també els agrada molt…et dic la pàgina:http://www.youtube.com/watch?v=hH9sRz23WpE A,b veu femenina guanya bastant!
Gràcies Laura! és com la cançó “Els esclops de’n Pau” Una abraçada! Marta
Nom
Correu electrònic (no serà publicat)
Lloc web
Paraula per evitar contingut brossa: (requerit)* Per demostrar que ets una persona (no un robot de creació de continguts brossa), escriu la paraula de seguretat que es mostra a la imatge. Cliqueu a la imatge per sentir el fitxer d'audio de la paraula.
8/gen/10 a les 00:39
Jo ho he intenta pero…costa eh??N’hi ha un més facilet que es pot fer a clase per introduir el tema…també els agrada molt…et dic la pàgina:http://www.youtube.com/watch?v=hH9sRz23WpE
A,b veu femenina guanya bastant!
10/gen/10 a les 00:21
Gràcies Laura! és com la cançó “Els esclops de’n Pau”
Una abraçada!
Marta